مركز ارتباط مشتركان ساتا پاسخگوي بازنشستگان و كاركنان نيروهاي مسلح است

مركز ارتباط با مشتركان سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح (ساتا) با هدف توسعه دولت الكترونيك و عرضه چابك خدمات و تعامل دوسويه با مشتركان خدمات اين سازمان و ارتقاي رضايتمندي ايشان راه اندازي شده است.
مدير مركز ارتباط با مشتركان ساتا به بهانه آغاز دومين سال فعاليت اين مركز با تاكيد بر نقش راهبردي حوزه ارتباط با مشتركان در زنجيره خدمات ساتا گفت: لزوم تعامل و ايجاد ارتباط دوسويه با مشتركان ساتا و اطلاع رساني صحيح و به موقع، پاسخگويي و راهنمايي، رسيدگي به مشكلات، شناخت نيازها و انتظارات ايشان بر اساس يك نظام يكپارچه و هدفمند براي بهبود مستمر فرآيندهاي خدمتي و ارتقاي رضايتمندي و اعتمادافزايي مشتركان از خدمات ارائه شده از مهمترين هدف هاي تشكيل مركز ارتباط با مشتركان است.
مدير مركز ارتباط با مشتركان ساتا درباره خدمات اين مركز گفت : درگاه هاي ارتباطي شامل تلفن تماس 09621، پيامك با شماره 10009621، سامانه پاسخگويي الكترونيك به نشاني WWW.ESATA.IR نمابر با شماره 02188464072، صندوق پستي به نشاني 15441-16317 و پست الكترونيكي به نشاني 09621@ESATA.IR  مي باشد و مشتركان سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح مي توانند، پرسش ها، انتقادات، درخواست ها، شكايت ها و پيشنهادات خود در حوزه هاي خدمات بازنشستگي، بيمه درماني و بيمه هاي قانوني و اختياري را بوسيله اين درگاه ها مطرح و پيگيري كنند.
يادآوري مي شود سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح (ساتا) ماموريت و فلسفه وجوديش ارائه خدمات با محوريت نظام بيمه اي – حمايتي است و مشتركان خدمات اين سازمان؛ بازنشستگان و كاركنان نيروهاي مسلح و خانواده هايشان مي باشد.

پایان پیام ****

 

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.